لطف ویژه مورینیو به کارانکا با فرصت حضور در مصاحبه های بازی با اتلتیک
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
آیتور کارانکا و خوزه مورینیو در رئال مادرید جدایی ناپذیر هستند . مربی پرتغالی زمانی که تصمیم به انتخاب مربی باسکی به عنوان دستیارش گرفت می دانست که از او چه می خواهد . این مربی جوان و شناخته شده آرام آرام تبدیل به دست مورینیو شد .
این دو در دو سال و سه ماه اخیر در کنار هم بوده اند و روابط کاری خوبی پیدا کردهاند . مربی ستوبالی اخیرا گفته بود :" اگر کارانکا بخواهد می تواند هر جا که می روم با من بیاید . " طبیعتا این نشانه اعتماد متقابل و دوستی طرفین است .
کارانکا و مورینیو به نظر می رسد که حالا بخشی از خانواده کادر فنی مورینیو هستند . خانواده ای که روی فاریا ، سیلوینو لورو و خوزه مورایس هم در آن حضور دارند . کارانکا به علت شناخته تر بودنش میان مطبوعات و هواداران در مواقعی که مورینیو نخواهد ، این فرصت را پیدا می کند و در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می شود .
او ده سال در دو مقطع بازیکن اتلتیک بود . کارانکا سالها در تیم شیرها بازی می کرد . مورینیو از زمانی که به رئال آمده یک حرکت جالب در مورد آیتور انجام می دهد و زمانی که بازیهای رئال - اتلتیک برگزار می شود ، کارانکار در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می شود . حرکتی که برای احترام گذاشتن به کارانکا در مورد تیم سابقش است و بی تردید آیتور این را به خوبی درک می کند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo